Dator igen! =)

Efter att ha varit utan dator (egen dator) hemma har jag äntligen fått tillbaks den! Fyra veckor var den på service, eller rättare sagt... Datorn kraschade, jag felanmälde, den hämtades, visade sig vara helt obrukbar och en ny har dykt upp hemma hos mig! =) Ganska bra eftersom det är en jobb-dator, och ska köpas ut nu i juli. =)=) Ibland har man lite flyt också!
Skattepengarna kom i tisdags, idag är de slut redan... =( Har köpt simkort till Bobo och beställt en Novafon. Nödvändiga saker, men lite tråkigt att behöva lägga alla skattepengar på!! Men å andra sidan hade jag inte haft råd att köpa det annars... Så jag ska väl vara nöjd ändå! =)
I vilket fall så har Bobo simmat för tredje gången i går, nu är han uppe i totalt 10 minuter. Och duktig är han, kämpar som den och han verkar inte ens speciellt trött när han är färdig. Han har dessutom vant sig, när han vilar på min arm mellan simningarna så tittar han sig om kring för att kolla läget. Lille gubben! ^^

//Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0