Midsommardagen idag

Midsommar... nu är det verkligen SOMMAR! Men ute är det grått och regntrist... Och ruggigt.. Har inte den minsta lust att gå ut, men hundarna står och säger att det faktiskt börjar bli dags igen! >.< Tänk om jag skulle lära dom att åka hiss själv... ^^
Tre veckor kvar till semestern, vad jag längtar! Det värsta är att det alltid går så fort, innan jag hunnit fatta så är den slut igen! Nästa år ska jag banne mig söka 4 veckor ledigt, inte bara 3 som i år igen.. Fast dagarna går ju alltid åt till nått annat. Som på måndag, då har jag tagit en singeldag, för Bobo ska till veterinären. Ända bort till Arninge ska vi... Det är sjukgymnasten vi ska träffa, och hon är inte på Södra Djursjukhuset på sommaren.. Så vad gör man? Jo man tar sin lille hund, stoppar honom i bilen och åker över hela stan! Hoppas att hon, sjukgymnasten, tycker att han blivit bättre... Att all simning och massage gjort någon skillnad.. Nu är Bobo uppe i bara två simpass! En paus till togs bort förra gången, och han simmade 2x8 minuter. Men snacka om att han var slut sen. När han skulle gå ut bassängen, höll han på att trilla tillbaks i och på golvet på väg till duschen snedstegade han. Så trött var han, sötnosen! Fast han piggnade till snabbt igen. =) Hemma igen for han runt som en guttaperkaboll som vanligt! =) Och som han inte får.. så då fick jag vara elaka mamman och säga till honom att sluta.. =( Aldrig får livet vara riktigt kul! Men jag hoppas att alla regler blir liiite lättare efter måndagen!
Nåja vi hörs, nu måste jag ut i regnet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0