Föreläsningen

I går var vi på föreläsning med Eva Bodfäldt. Naturligtvis handelade det om hundar, och vi var på hundcafét Himmelska Hundar inne i stan. Eva var såååå sjukt bra. Som vanligt fick man (läs jag) skrivet på näsan 1000 olika fel man gör i sin hunduppfostran... Och lika många tips hur man gör rätt. Och som vanligt hade jag inte block och penna med mig, så nu har jag glömt de flesta.. =( Men många skratt blev det under kvällen, många aha-upplevelser och en längtan att gå på kurs med henne som instruktör... Undra hur dyrt det kan kvara.. =)

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du har blivit utmanad här istället! Kolla min blogg!

2007-11-06 @ 15:47:05
URL: http://nogg.se/cleia8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0