Bilder från 80-års festen =)

Det blev riktigt lyckat igår! Mamma blev ordentligt uppmärksammad och firad av släkt och bekanta. Men allra roligast tyckte jag att det var att Mia, Johan och Sebastian kom hit. Igen dårå eftersom vi sågs i förrgår med. =) Men det var så härligt att vara samlade allihopa. Det tror jag de flesta av oss tyckte faktiskt. Rolle, Stina och Leo kom ju också, och vad stor den lille killen hade blivit. =O Jösses vad dom växer när dom är små. =) En annan härlig nyhet var att Sebastian ska bli storebror. =) Släkten växer så det knakar helt enkelt!!!
                                          

Kommentarer
Postat av: Uppdragmamma

Tack för en god middag och ett trevligt kalas =)

och alla paketen till Sebastian, han kommer nog att äga 90% minst av klapparna under granen =P

måste ha gjort ett bra första intryck på tomten

2008-12-11 @ 12:19:51
Postat av: Åsa

Det var så kul att ni kom! =)

Jag tror dessutom att Sebastian gör ett gott intryck på alla, inte bara tomten. =)

2008-12-11 @ 13:25:18
Postat av: victor

Hej,Jag skriver om åldrandet, dvs demens etc och vad vi kan göra åt det. Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag, alldeles i onödan har det visat sig då vi kan utveckla behandlingar för att kunna förhindra ålderdomen.

Läs mer på min blogg http://victorbjoerk.blogg.se :)

2008-12-11 @ 13:35:07
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jadu, Victor, men hur ska vi få plats med alla gamlingar. Och vem vill leva forever ^^

2009-01-18 @ 02:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0