Mamma 80 år idag! =)

Grattis mamma på 80-årsdagen! =) Så här gammal skulle du ju aldrig bli sa du ju. =)
Idag blir det fest här hemma hos oss. En massa folk och gott att äta. Det blir nog himla trevligt. En del som kommer har jag inte träffat på flera år.
Igår "förfestade" vi lite. Jag tvingade mamma hit på "planeringsmiddag". För Mia, Johan och Sebastian är nämligen här i stan dels på semester och dels för att fira mamma. Men mamma visste inte om det. Snacka överraskning det blev för henne när de klev in genom dörren. Så kul att ses. Vi har ju aldrig träffat lille Sebastian. Vilken charmig och söt unge det är! Han flörtade med alla, men han var väldigt intresserad av Ante. =) Och Bobo kallade han hisse. =) När hisse visade sig sa han inget mer om det. =) Otroligt söt unge. Han och jag satt och kladdade med glass till efterätten. Mumsigt var det och sked är faktiskt till viss del totalt onödigt!
Sen lekte han med bollen och Bobo lite. Det var så sött. Sebastian satt på golvet, Bobo tog bollen och lade så nära Sebastian han kunde. Sen stod han, Bobo alltså, ivrigt väntande på att S skulle få i väg bollen ett par tre decimeter, så Bobo kunde "springa" och hämta den. Åsså började det om igen. =) Så sött. =)
Kameran hade tyvärr nån knasig inställning, så många bilder blev gulaktiga och suddiga. Men tillslut hittade jag rätt knapp och fick till några bra. =)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0