Dåligt samvete...

Det har jag... Skulle ju varit till veterinären i morse med Hulda. Men det var katastrof på jobbet så jag ringer veterinären på tisdagen och frågar om jag kan flytta fram dagen tills i morgon, torsdag. Det var inte några problem eftersom inget hade förändrats med Hulda. Bölden såg lika ut som i måndags när jag upptäckte den.
Men nu i kväll när jag ska tvätta av den lite ser den hemsk ut... Den har blivit mycket större, nästan det dubbla och är alldeles röd... Tänderna i underkäken petar rakt ut, antagligen trycker bölden mot rötterna. Och så hade hon fått sår i mungipan. Begriper inte hur fort det kan förändras. =( Min lilla stackars kanin.
Känner mig usel och elak som väntade en dag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0