MTR

I morgon tar de över driften av tunnelbanan. MTR. Eller rättare sagt i natt tar de över, men jag "drabbas" först i morgon. Ska till Blåsut i stället för Sundbyberg. Känns lite konstigt efter alla år, men på ett bra sätt. =) Jag hoppas det fortsätter kännas bra efter ett tag också..
Det värsta är att jag är förkyld och jäklig.. Ibland har jag ingen röst alls, utan bara väser fram. Ett fint första intryck eller hur. Tur att det är på övergående. För hade jag mått som i fredags hade det inte blivit nått arbete för mig, men vem ska jag sjukskriva mig till?? Taskigt så där första dagen. Hoppas bara rösten håller i morgon.

I fredags fyllde även lille Leo 1 år. Stora pojken nu. =) Kalas var vi på i lördags, trots förkylning var vi välkomna. Ville ju inte missa den stora dagen, även om jag inte fick krama födelsedagsbarnet. =) Foton blev tagna i mängder.  Några presenteras senare, eftersom datorn inte vill samarbeta med mig just nu.

//Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0