Och så var en utflugen...

Jaha... då var man hemma igen... Ensam... Kom egentligen hem i fredag, men har inte orkat skriva.
I vilket fall är Alex kvar där uppe. I sin hyfsat fina lägenhet... Vi hann ju inte helt klart innan jag var tvungen att åka hem. Men de flesta kartongerna hann vi få bort. En del plock kvar, och sen problemet med var kläderna ska få plats... En garderob, visserligen dubbelt, men ändå. En enda, inget linneskåp och inget städskåp.. och i garderoben fanns en liten ynka trådbacks greja, med en back och 4 hyllor. Små hyllor dessutom, knappt ett par jeans fick plats. Annars tycker jag lägenheten är jättefin. Lagom stor, och så har hon ju turen att ha hörnan. Det gör att hon har en liten sovalkov. Eller ja, har väl sagt det förut, det är antagligen tänkt som matvrå. Men sängen passade perfekt där, med nattduksbordet vid sidan. Vet inte om byrån fick plats där... men det visar sig när hon skickar lite bilder. =)
Känns lite konstigt att ha dottern så långt bort, lite overkligt. =) Som Ante sa, på helgerna jobbar hon mest natt och sover på dagarna så man inte ser henne ändå. Han tror det kommer kännas mer verkligt typ i morron när vardagen börjar igen. Jag vet inte...
Nåja, jag tror hon har det bra. Kursen verkar rolig, och hon trivs nog. Mammas tös. <3

Kommentarer
Postat av: Alex

Erkänn att ni inte ens tänker på att jag är borta..



<3

2009-09-12 @ 14:18:12
URL: http://pulvermos.blogg.se/
Postat av: åsa

Va? Vem är du???????



<3 =) <3

2009-09-12 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0