SEMESTER! =)

Äntligen har jag börjat min semester! Sååå skönt, hela tre veckor ledigt. Underbart känns det. Och än så länge har jag ju tur med vädret också, får se om det håller i sig.. Men det spelar inte så stor roll, fast det är ju klart roligare om det är vackert.
Bobo har varit dålig i magen ett bra tag, en nästan hel vecka med diarréer och ingen matlust. Kul kombo när medicinen måste ner ändå.. Och då ska det vara mat i magen.. Inte ens kokt kyckling åt han frivilligt. Men det vände i går, han åt och åt allt vi serverade honom. Skönt det med, annars hade det snart blivit doktorn för honom! Där springer vi tillräckligt ändå tycker jag.
Ungarna jobbar, och jag tror att Ante tycker att det är kul. För det mesta iaf. =) Vem har kul på jobbet hela dagarna? Inte jag iaf..

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en skön semester!

2007-07-14 @ 10:21:04
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0