Hej å hå...

Trött, trött, trööött... Varför är det så hela tiden? *suck* Nåja, i dag syns lite av solen iaf, så jag får väl passa på att njuta av den! Har varit lite trist med alla grå dagar med regn.
Just nu är det dags för ny nedräkning, nu är det Alex studentskiva/mottagning! Den första juni springer hon ut, sen ska hon åka lastbilsflak och vi andra drar oss hemåt för lite mat och fika! Hon kommer väl efter lite senare när hon åkt färdigt... Kan inte säga att jag gillar det där med flaket, men vad har jag att säga till om det? NADA helt enkelt. ^^ I vilket fall är det ju en massa att ordna innan dagen D. Men inbjudningskorten är skickade, tårtorna beställda och presenten köpt! Så nu är det bara resten kvar... 0.o Nåja det blir säkert bra tillslut!
//Åsa

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja nu är jag nöjd ^^
och tack det är du med :D
puss

2007-05-23 @ 15:25:16
URL: http://pulvermos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0