Upp och ner..

Livet går verkligen upp och ner ibland. Oftast bara rakt fram, men så finns det ju toppar och tyvärr dalar. Den största dalen just nu är att Bobo inte är riktigt pigg.. För ett par veckor sen var han riktigt dålig, kräktes tom lite blod. Veterinären pratade om början till magsår.. Varför kan han inte bara må bra? Blir så lessen när han är dålig. Min lille älskling. Och just nu är han ju alltid dålig, det var ett tag sen han var riktigt pigg och glad en längre period.. Jag blir rädd när jag tänker framåt.. =(
Några riktiga toppar har det väl inte funnits på ett tag, men de kommer väl hoppas jag! Är iaf glad att alla andra mår bra, familj och djur. Det räcker med att ha en att oroa sig för.
Alex har börjat en kurs i vardagslydnad med Ella. Så om de två bara tränar lite, så kanske vi får styr på den stora jycken med. =) På torsdag ska vi gå på föreläsning med Eva Bodfäldt. Det ska bli lite kul, hon verkar väldigt duktig.
Vad har mer hänt? Svårt att minnas allt när man inte skriver direkt. =) Kanske inget, det är nog Bobo som tagit upp det mesta av min tid..

//Åsa

Kan ju tillägga att jag inte bokade något pc-paket från jobbet... Datorn jag trånade efter får bo hos någon annan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0