Ytterligare en vecka...

Tiden går så fort.... när man tittar tillbaks. Men lååångsamt när man tittar framåt. Lustigt, eller kanske inte..
Jag besikta bilen i måndags.. snacka om att jag var nervös! Bilen är gammal, och det där med att mecka är inte min grej och det verkar inte vara Connys heller tyvärr. I vilket fall var jag så nervös när jag stod och vänta (slår vad om att det hördes hur knäna skallrade..), menad besiktningsgubben kollade, bände och vred på allt han kunde hitta. Tyckte han la ner väldigt mycket mer tid på vår bil, än vad alla andra runt om gjorde på bilarna runt om.. Tillslut trodde jag att han tänkte ge mig körförbud eller nåt.. =(  Men den enda lilla anmärkningen vår gamla bil fick, var på tutan. Och den anmärkningen var ganska uppenbar, för tutan funkar inte! =) Och det felet behöver vi inte ens ombesikta för!!! Skönt! Med allt trassel vi har haft med våra andra bilar (eller rättare sagt Alex med sina bilar) var det skönt att konstatera att trotjänaren gick igenom i år med! För en gångs skull hade vi lite flyt. Tycker allt bara kostar en massa pengar annars..
Jag har fått erbjudande om hem-PC via jobbet... Där har jag hittat en bärbar som jag bara är såååå sjuk efter... Fast vi har ju precis köpt en ny stationär.. Suck.. Tur att jag har några vecko till på mig att fundera! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0