Semestern är snart slut!

Paniken börjar närma sig... Semestern är snart slut, det känns inte som om jag hunnit med riktigt! Livet är så orättvist. Jag vill vara mer ledig!!! Böjar jobba nästa onsdag redan... =(
Nåja, det är fortfarande varmt och skönt ute. Lite för varmt och skönt, hundarna tycker att det är jobbigt. Och det är anledningen till att jag rakade ner Bobo totalt igår... Ska ju skicka maskiner på service och skären på slipning, det har jag sysslat med i flera veckor nu. Men eftersom det inte har blivit gjort, så slutade det med att Bobo är naken nu. =) Vissa elaka personer kallar honom för råtta, men jag tycker han är så fin så! ^^ Som tur är växer det fort, om några dagar ser han inte naken ut längre. I vilket fall har han det lättare nu, orkar gå lite även på dagen. Fast det är ju till att smörja med solskydd... så han inte bränner sig! =D
Idag ska jag till mamma på middag. Hallon är lovade till efterätt, gott. Maten är hemlig ännu. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0