Länge sen sist...

Jag är sååå himla dålig på att skriva här med... Tänkte att det skulle vara enklare med en blogg, men icke. Det är nog inte enkelheten det hänger på, utan det faktum att jag är kass på att uppdatera!

I vilket fall som helst kan jag berätta att det inte blev någon operation för Ella. Det var många turer hit och dit, men det hela slutade med att hon inte har entropion. Allt enligt en ögonexpert på Albano. Alla Ellas problem har nog snarare berott på allergier... Lite uselt tycker jag att hon kunde gå så många år med nått så simpelt, men veterínärerna har inte fattat det.. Nåja, ingen op utan droppar vid behöv är lösningen på Ellas problem! Skönt iaf.

Annars mår alla utom lilla Hulda bra. Hulda fick en böld som skars upp och tömdes hos doktorn. Tyvärr blev resultatet inte lysande, jag tror bölden kommer komma tillbaks. Och frågan är då om det går att göra så mycket mer... Speciellt när Hulda fått förbeningar som hänger ihop med käkbenet, och sitter där bölden var... Svårt att tömma ordentligt. Vi håller tummarna för lilla ninen!

//Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0