Utmanad igen...

Utmanad

Blev precis utmanad av Alex och får väl göra den då..

Regler:

• Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

• Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

· Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



1. Jag hatar såna här utmaningar när man ska berätta saker om sig själv..
Svårt att veta vad man ska berätta... Finns väl inget spännande att säga?

2.  Pudlar.
Älskar pudlar! =) Har två levande och många många små i prydnadshyllan. Det har blivit en fin samling nu. =)

3.  Bebisar är underbara! Speciellt när dom är andras....
De luktar gott, de är så söta och de låter så gulligt... oftast iaf! Har precis blivit faster igen. =)=) Och har just träffat det lilla knytet för första gången. =)

4. Måndagar...
Hatar måndagar, värsta dagen i veckan! Hela långa veckan framför en igen... *suckar* 

5. Jul och tomtar
Älskar julen. Hela konceptet med massor med pynt, presenter, gran och tomtar! Massor av allt ska det vara! Ja kanske bara en gran dårå... =) Helst ska det vara en vit jul med massor med snö också. Fast det var ju länge sen här i Stockholmstrakten...

6. Akvarium..
Köpte nyss ett på 200 liter, och konstaterade snabbt att det var för litet! Har hittat ett på 720 liter, det är nog ganska lagom... =) Helt galet hur det kan vara!

7. Mina barn
Mina barn är det finaste som finns! Finns inga barn som kan vara bättre eller sötare faktiskt 8sorry Leo ;)). Jag är så glad att jag har dem!

Jag utmanar:
har ingen att utmana just nu... Så ni får klara er faktiskt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0