Skattepengar och akvarium =)

Idag trillade skattepengarna in på kontot! =) Tjohoo, härligt att få tillbaks lite. Och kunna göra av med lite! Jag åkte raka vägen till Akvarielagret och beställde ett nytt akvarium. =) 576 liter blev det, 160x60x60 cm. Stooort! Med bänk och allt blev det dyrt också, men sånt är livet. =) Tyvärr är det 2-3 veckors leveranstid, glasmästaren hade lite mycket just nu... Men den som väntar på nått gott.. =) Äntligen kan Bertil få ett kar där han kan vända sig utan att slå sig.

Kommentarer
Postat av: uppdragmamma

"tacka gudarna....här kommer skatteåterbäringen" ;-)

Vi har oxå fått =)om jag hade din skatte tabell så skulle jag va på solsemester nu hehe*



Kan inte stackars Bertil öva lite yoga medans han väntar på mer sväng rum? då går det iaf lite lättare att svänga runt.

2009-06-10 @ 16:24:46
Postat av: Åsa

Å jag som köpte ett akvarium.. hur korkad kan man bli! =) ;)



Bertil brukar stå på huvud i ett hörn ibland... det kanske är yoga han sysslar med då? =)

2009-06-11 @ 09:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0