Buddy Holly

Var på Göta Lejon i går och såg Brolle som Buddy Holly. Himla bra show, även om publiken var trögstartad.. =) Jag klappade händer så jag har blåmärken i vänster handen.. De du.. det har jag faktiskt aldrig lyckats med förut.  *ler*
Jag var där med Stina, svägerskan. Hon och Rolle bjöd på middag innan, mums, och så fick jag lite tid att kela med Leo också. Han har blivit så stor kille nu, hela 6 månader. Som en liten professor satt han och studerade mig med stora runda ögon. Men tydligen kom han fram till att faster inte var farlig, och sen fick jag kramas och leka med honom. Jag älskar det där kluckande lilla skrattet som småbarn får till, hjärtat bara smäl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0