Uppdatering...

Har fått lite skäll för att jag inte uppdaterat... Det ska man visst göra om man har en blogg.. Så jag tänkte att det var bäst att skriva några rader då. =)
Alex är hemma över helgen. Mysigt. =) Även om hon inte har så mycket tid för mig. Hon kom i går, med tåg. Efter en shoppingrunda på stan åkte hon till mormor, där jag hämtade upp henne sen. På måndag åker hon hem igen. Och katten tänker hon ta med sig också. Usch så tomt det kommer bli då! Tur att jag har Andreas och hundarna. =)
Annars har det hänt hur mycket som helst, egentligen. Mycket, men inget jag orkar prata om här. Det är lite därför det inte blivit några uppdateringar. Och så lite kan det ju berott på att den stationära datorn kraschade... Vilket i sin tur ledde till att jag köpte en liten pytting lap på 10,1 tum. =) Alldes super gullig, men inte så mycket att skriva på om jag säger så. =)
Nu är det bara tre veckor kvar innan MTR tar över tunnelbanan. Och mig. Sjukt mycket att göra på jobbet innan den 2 november kommer. Och antagligen blir det sjukt mycket att göra efter också, när jag väl är på MTR. Fast det ska samtidigt bli lite roligt och spännande. =) Vi får väl se om några veckor vad jag tycker då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0