Tiden går fort!

Alldeles nyss hade jag tre veckors ledighet framför mig, och nu är den snart slut... Varför är det så här? Hinner inte riktigt med. =) Men det har varit skönt, riktigt skönt. Några dagar har vi varit i Jämtland, och några nere i Småland hos kompisar. Sista veckan tillbringas i hemmet, ska försöka städa och fixa lite innan jobbet börjar igen. Då känns det som om man inte riktigt hinner med allt..
Ante har slutat jobba, vet inte om han tycker det känns bra eller inte. Men väntar på pengar gör han iaf, de kommer först den 25/8. Lite trist tycker han, men då får han allt på en gång. Det är ju inte helt fel det heller.
Jag ska försöka släpa ut nån i skogen för lite svampplock i dag... Får se vem som blir offret! =) Conny om jag inte hittar nån annan, men han är inte så förtjust i tanken...

//Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0