Utmanad

Jag har blivit utmanad av Angelica http://www.nogg.se/cleia80 att:
Skriva 7 sanningar om mig själv och utmana 7 bloggare att göra likadant!
Vet inte om jag hittar 7 bloggare till, men nu försöker jag!

1. Jag älskar mina barn, hundar och smådjur oändligt.

2. Jag har svårt att börja med saker i tid, blir gärna stressigt innan det är klart...

3. Jag är en Slösa. =)

4. Jag hatar att behöva slåss mot sonens skola i allt.

5. Jag ska bli gammelmoster! =)

6. Jag älskar "tråkiga" online spel. =)

7. Jag älskar att pussla.

Nu utmanar jag:

Alex

Mia

Sofia

Lotta


Tja där ser man... Fick bara till 4 att utmana! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta å brudarna

Jisses, ska jag rada upp 7 saker.hmmmm jag kommer ju knappt på 3 st ju!

kram på dej

2007-11-16 @ 21:46:32
Postat av: Lotta å brudarna

Nu har jag plitat ner lite, men å hitta 7 bloggare å utmana va svårare.

2007-11-20 @ 10:09:16
Postat av: Lotta å brudarna

rymdjärpar e vanliga köttfärsbiffar men vi kallar dom för det.De är efter Glen Killing i manegen (tror jag). " i jymden e kladdet konstant"

2007-11-20 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0