Vad jag är dålig på att skriva! =(

Inte skriver jag oftare nu, än tidigare... Att det var omständigare att ladda upp förut var visst inte hela ursäkten till att jag aldrig skrev.. Nåja, inte mycket att göra! Men jag ska försöka bättra mig, för det händer ju saker jag vill berätta om men aldrig kommer till skott att skriva om. På direkten iaf! =)
Nåväl, här är samma snabbgenomgång som alltid:
Bobo mår faktiskt riktigt bra. Han har varit på kontroll och alla värden (Cushing pratar jag om..) var lika som förr. Han har alltså inte blivit sämre som tur är. Han verkar pigg i övrigt med. Vilket gör mig väldigt glad. Hämtade ut nya mediciner åt honom efter besöket hos veterinären.. Nästan 4000 kr för ett halvår! Tjoohoo, skönt att veta vart pengarna går så här före jul... =S
Ella är som alltid pigg och glad. Så skönt att inte hon också är en sjuk vovve, det hade varken jag eller ekonomin klarat! Hon och Alex har gått kursen färdigt, och fler kurser lär det inte bli för dem.. Alex tappade intresset för träningen igen. Får se om jag hinner gå nån kurs med damen i vår. Ella alltså.. =)
Och de tvåbenta barnen, Alex och Ante, mår också bra. De går i skolan båda två. I Alex fall har jag inte så mycket insyn, och i Antes kan jag bara säga att det tar tid och energi.. Klassen/skolan var inte riktigt vad vare sig han eller jag hoppats på... Så alla bråk fortsätter! Tjohoo här med..
På torsdag kväll ska jag till SÖS, på en ADHD-föreläsning som ADHD-centret håller i. Har varit på en tidigare, och det var himla bra. Denna gång handlar det om just skolan och pedagogik, och jag har pratat med Antes lärare och de har lovat att komma de också.. De kan verkligen behöva det. Hur man kan vara lärare i en ADHD-klass utan den minsta utbildning om ADHD övergår mitt förstånd!
Jag måste få berätta... Efter flera års uppehåll har Alex gjort ett litet inhopp som körsångerska igen! =) I lördags var det körgala i Ängskyrkan här i Storvreten. Det sjöngs gospel till förmån för det glömda barnen i Botkyrka-Salem. Underbart! =)=) Sången alltså, och jag tror Alex hade kul. Det såg så ut iaf. Jag hoppas hon fortsätter sjunga! =)
//Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0