Återbesök idag...

Men det blev ingen operation. Inflammationen var helt borta och svullnaden lagt sig fint, men när veterinären, Anne-Marie, tittade igen idag så var det en större operation än vad hon klarade av. Det rullar sig enda in till inre ögonvrån, och då vill Anne-Marie att en expert ska göra det. Så nu är Ella inbokad på operation tisdagen den 8/4 kl 07,00 på Albano. Tjoo hoo vad kul att åka ända dit tidigt på morgonen, och sen tillbringa hela dagen där ute... Men vad gör man inte för tjejen? Dyrt blir det också, eftersom Agria inte ersätter. Men jag fick en billigare prisuppgift från Albano än vad jag fick från Animalen, så det är ju bara till att hålla tummarna att det var rätt pris jag fick också!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!
Har inte sett eran blogg förrut :-o
Men nu vet jag vart den är... tycker det är ql att läsa bloggar då man kanske inte hinner umgås så mycket.

2008-05-28 @ 16:03:18
URL: http://denlillafamiljen.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej!

Synd bara att jag uppdaterar så sällan då... =S

//Åsa

2008-06-01 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0