Aloe Vera

Alex ska ju börja sälja Aloe Vera-produkter, och vad gör man när man är sååå snäll mamma som jag? Jo man har ett party naturligtvis! Vilket vi då hade i går här hemma. Mitt i semestern, så det blev ju lite si och så med gäster. Men Mia var snäll och hade släpat med sig två stycken extra. ^^ Det var väl räddningen.. =) I vilket fall hade vi trevligt, och hon fick en del sålt. Dessutom fick hon ett nytt party uppbokat, i början av augusti. Och det ska hon ju hålla helt och hållet själv. Igår hade hon hjälp av Lena. Det är faktiskt bra prylar, salvor, smink och dricka. Nyttigt och bra, jag har ju lite svårt för sånt där ^^ men har fått vika mig efter att ha testat.
Idag blir det står så roliga saker som städning på "Att göra" listan... Det ser ut som om det ska bli regn, så varför inte städa lite dårå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0