Sommarvärme

Sommaren är verkligen här nu! Det är så varmt att det inte är riktigt klokt, jag vet inte var jag ska ta vägen. Hundarna orkar inte gå mitt på dagen, de håller sig helst inne och sover. Och inne är det nästan värre än ute, fast utan den gassande solen då. Men varmt är det inne med, väldigt varmt.
Annars mår vi nog ganska bra allihopa. Taffie känner sig lite ensam utan Mysan, men hon har hämtat sig ganska bra. Var lite orolig ett tag eftersom Taffie inte ville äta. Som tur var gick det över. Men hon ser så ensam ut i sin bur. Undra om hon förstår vad som hänt med syrran...
I går var vi på studentuppvaktning, en kompis till Alex var det som tog studenten. Väldigt trevligt, och god smörgåstårta. ^^
På måndag ska vi på bröllop. Min älskade bror kommer hem på permis från Tchad, och han ska gifta sig med sin Kristina. Det kommer ske på Arlanda, i ett kapell. Jag är väldigt glad för deras skull, och jag hoppas verkligen allt blir bra för dem. De väntar barn i oktober, så det är mycker på gång i den lilla nya familjen. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

jasså ska morbror gifta sig?

Du fär hälsa grattis ifrån oss. lova ;-)

2008-06-07 @ 23:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0