Min lilla tös

Hon fyllde 21 i går... Känner att jag upprepar mig nu... MEN DET ÄR INTE KLOKT VAD TIDEN GÅR!!! Den bara rusar iväg sjukt snabbt faktiskt. Nåja så ska det väl vara antar jag. Bara det att jag känner mig så in i norden gammal när barnen blir så stora. =)
I vilket fall firade hon ordentligt i går. Först hos pappa, sen här hemma och till sist på krogen med kompisarna. =) Jag hoppas hon hade det riktigt bra. Här var den vanliga delen av släkten och åt middag med tårta till efterrätt, mormor, Rolle, Stina och Leo.
Leo den lille hade blivit stor han med. =) Han åt havrevälling när vi andra smaskade på tacos. Lite avundsjuk blev han, gapade stort när hans far stoppade mat i munnen. Men vad hjälpte det. =) Sötnosen. Tog några få bilder. Barnet var snabb och fotografen långsam, därför är de som vanligt lite suddiga. Men ni får hålla till godo. =)

  

Kommentarer
Postat av: uppdragmamma

Klart lille Leo ska ha riktig mat ;-)

Oj oj snart kommer Wille med sitta o gapa efter maten, än så länge får han nöja sig med att sniffa på den. Choklad verkar va poppis hehe*

2009-03-31 @ 16:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0