Spikmatta

Nu har jag gjort som alla andra. Nämligen köpt en spikmatta! =) Faktiskt är det väldigt skönt att ligga på den... Efter ett par minuter iaf. Det är ju inte direkt en njutning direkt när man lägger sig på den, och ännu värre är det när man ska upp. Men det är ju övergående som tur är! Fick den i måndags, har legat på den varje dag men har ännu inte haft någon hallelujaupplevelse. =)  Som en del verkar fått... Men visst sätter den fart på blodomloppet, ryggen är alldeles varmt när man klivit upp. Trött blir jag också, väldigt trött.. Det ska man visst bli, eller rättare sagt kan bli. Sover gott gör jag, men jag vet inte om det är spikmattan eller allergitabletternas fel.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0