Bobo utmanad! För läänge sen...

För länge sen blev Bobo utmanad av sin systerson Linus.. Men eftersom han (Bobo) har en sån slarvig matte, har det dröjt innan han kunnat anta utmaningen.. Men nu är det dags!  =)

UTMANING!

Regler:
Varje utmanad hund ska skiva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida (vi fuskar och skriver i bloggen..) och samtidigt ange reglerna för leken.
Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver man en kommentar i de utmanades gästbok, för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida (blogg i detta fall) för mer information.

Bobo har utmanats av Linus

1. Jag är vääldigt mammig, ingen är så bra som mamma!

2. Jag älskar mina pipbollar. Ve Ella om hon försöker låna nån av dem!

3. Jag har svårt får "nya" hundar, om det inte är pudlar förstås!

4. Jag vill sova under mammas täcke på natten. Även om det är väldigt varmt efter ett tag.

5. Jag träningssimmar på Hundkuranten två ggr i veckan.

6. Jag är väldigt valpig i sättet, många tror att Ella är min mamma fast hon är yngre! Inte många vill tro att jag är lite över 7 år gammal. =)

Jag utmanar:
Rasmus
Anita
Eira
Scrollan
Stina
Arvid


Kommentarer
Postat av: Lotta å brudarna

Å kära nån, en till utmaning. Den får jag nog ta tag i efter helgen!
God jul på er alla.

2007-12-23 @ 18:42:09
Postat av: Gunn&Co

Gott Nytt År!!!
Den där utmaningen ligger Scrollan just nu och funderar på......

2007-12-31 @ 16:13:20
URL: http://www.scrollanochstina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0