Ny kamera :)

Igår köpte Conny en ny kamera för sina födelsedagspengar! En liten snabb underbar kamera med syverän skärpa. Jättekul! Jag kommer låna den i kväll, när Bobo ska simma igen. Får se om jag får ihop nån bra bild att visa här, när Bobo tränar och tar i. ^^
I måndags var vi till Arninge Djurklinik för att träffa sjukgymnasten, Anna Holmgren, igen. Jag var ganska nervös, dels för att det var långt att åka (och jag är nog ökänd för att åka vilse) och dels för vad hon skulle säga om hans framsteg. Vi kom fram ordentligt och i god tid. Bara det var kul, och fick resten att kännas hoppfullt! ^^ Att Anna sen tyckte att Bobo såg mycket bättre ut, och inte verkade vara lika öm när hon klämde på honom var ju himla kul. Men det allra bästa var nog ändå när hon mätte lårens omkrets på honom... Första gången skilde det 5 cm, nu bara 5 mm! Snacka om att simning måste vara bra! På bara 4 veckor har det gjort så stor skillnad! Det var en himla lättnad, för det måste ju betyda att hans höft har större chans att klara sig. För bra blir den ju inte, men om Bobo kan klara sig utan smärtlindring är det ju himmelskt tycker jag! =) =)
Idag är min mamma hos doktorn igen, för att operera bort starr i åtminstone det ena ögat. Jag håller tummarna för henne!! Efter allt strul som varit MÅSTE det bara gå bra idag. ^^ Hejja mamma!

//Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0