Tredje generationen spärrexpeditör...

Vad har jag gjort? Jo jag har föst in min dotter på ett spår jag sagt att jag inte ville se henne på... =) Idag avslutade hon spärrexpeditörs kursen med bravur. Därmed är hon spärrexpeditör, på deltid visserligen. Hennes mor och mormor arbetade ju heltid... och hennes far gjorde det också, numera kör han tvärbana... Hennes morbror kör tunnelbana, innan dess körde han buss... Hennes morfar körde också buss... Det gjorde faktiskt hennes mormor med, hon var en av de första kvinnliga bussförarna i Stockholm mormor. =) Så hon har ju lite att brås på tösen! =) Klart hon ska jobba i familjeföretaget!
I vilket fall, grattis till lyckade prov och ett nytt jobb älskling! =) Det gjorde du bra, fast du var så nervös!


Kommentarer
Postat av: Katarina

haha, snacka kul. Hoppas Andreas bryter av det hela. Ja, ni kan ju bli legendariska. Ha tavlor på alla i uniform :)

2008-10-09 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0