En dag kvar!

I morgon smäller det! Då åker Alex och jag till Östersund... Jag har en veckas semester för att hjälpa henne komma på plats i lägenheten. Sen åker jag hem, och lämnar lillan själv. Hur ska hon klara sig? ;)
Känns lite konstigt att hon flyttar så långt bort, men Östersund är ju ingen okänd plats och det känns tryggt att veta att Alex har Mia och Johan (kusin med man) att vända sig till om det skulle vara nått. Hon är inte helt ensam.
I vilket fall åker vi i morgon bitti, med kläder och kartonger. På onsdag eller torsdag (lite svävande där) kommer flyttgubbarna med de stora sakerna. Sen ska hon vara ordentligt installerad. Just det, en soffa ska vi hämta också. I Sollefteå. =) Hon har köpt den på blocket. Hoppas den är så fin som den såg ut att vara. En bäddsoffa såklart! Där ska väl vi trängas de första nätterna tills hennes säng kommer upp, sen får jag ha den för mig själv.
Jag börjar vänja mig vid tanken att hon ska vara så långt borta, men det kommer nog känns mysko att komma hem utan henne.... Tar nog tid att vänja sig vid det med.
Men jag är så stolt över henne, att hon verkligen pluggar vidare! =) Mammas tjej är så smart! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0