2:a advent

Gråtrist söndag, 2:a advent.. Inte många dagar kvar till jul! Hemska tankte, har inte ens börjat med julklappar än. Vet inte riktigt när jag ska hinna det heller.. Men det löser sig säkert, eller hur!? :)
Idag ska vi till Stina, Rolle och Leo. Bror och mor fyller ju år mån- och tisdag, så vi blir bjudna på födelsedagsmiddag där. :) Har inte träffat dem sen Leos kalas så det ska bli kul. Småkillar växer ju så det knakar av någon underlig anledning! ;)
Förra helgen var Andreas och jag upp och överraskade Alexandra i Östersund. Jag tror hon blev väldigt glad när vi kom. Fast lite lessen när vi åkte, för vi tog katten med tillbaks.. Han trivdes inte så bra. Men det var väldigt skönt att träffas, även om det bara blev en liten, liten stund. Vi hann gå på Sebastians 2-års kalas också. :) Fast Mia hade jag förvarnat, och frågat om vi fick komma med. Kan ju inte bara komma inramlandes hur som helst till folk. Men kalas blev det, och middag efter det. Så vi hade en lång trevlig dag med lilla famlijen i Stugun. Sebastian var lite avmätt mot mig i början, eller i stor sett hela kalaset. Men sen, när alla andra gick, så dög jag med. :) William gillade sin gammelmoster från början, fast han är ju inte så gammal och förståndig än! ;)
Lite snö och kallt var det där uppe, fint och ljust. Den riktiga vintern slog till när vi åkte där i från, 1½ dm snö och kallt blev det på måndagen. Fast jag har glömt fråga om den är kvar.. kan ju ha regnat bort redan.. I vilket fall var vår första advent mer jullik än denna dag..
De enda korten som blev tagna från helgen var på kalaset. Så håll till godo, men jag skriver inga namn för jag kommer inte ihåg vad hälften av folket heter! :) Sen kan jag påpeka att Alex inte led av näsblod... hon ville inte vara med på bild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0