Ciklidyngel =)

Nu har mina palettciklider kommit till skott och ynglat av sig. Massor med små små nästan grodyngelliknande små paletter har jag fått i lilla karet. Lite kul. =) Hoppas några överlever iaf... Trist om alla ska hinna bli mat. Fast det ser ut som om mamma och pappa vaktar dem ordentligt. Just nu åtminstone. =) Men var ska jag göra av alla om de överlever? Det är minst 30 småttingar... Fast jag kanske inte behöver oroa mig.. Men även om det bara blir 5 över är det 5 för många. Sälja kanske? Vem vill ha ciklidbäbisar? När de vuxit till sig alltså. =)
Mer har jag fått också. Ett stort kuvert från Jämtland landade här. Eller på Jalla dårå, och blev hemburen hit av Conny. Och i kuvertet fanns två påsar med Brunkullate från Mia. =) En påse medgrönt smaksatt te och en påse med svart smaksatt te, båda luktar jättegott men jag har inte hunnit smaka ännu. Tack Mia, det ska bli himla gott att testa i kväll! =) Vilken bra idé att byta tesorter. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0