Dags att uppdatera?

Jag får vissa påpekanden om att jag uppdaterar så sällan.. men vad 17 ska jag göra när jag inte har nått att skriva? :) Men jag får väl ta mig lite i kragen nu då. Så här är ett försök:
Nu har halvtid passerat. :) Två veckors semester avklarad, två beckor kvar. Det har varit lite kallt och regningt de sista dagarna, men SMHI har lovat att solen ska återkomma nu. Håller tummarna för det, även om den tropiska hettan inte behöver komma tillbaks. Det var för varmt för min smak.
Några saker på agendan är avklarad. Vi har varit på kryssningen till Riga tex. Underbar stad, måste tillbaks dit någon gång och stanna ett par dagar så man hinner se allt. Nu var det ju så stressigt, vi ville se så mycket som möjligt på timmarna vi hade på oss. Vilket slutade med att min fot inte höll och vi var tvugna att gå tillbaks till båten tidigare. :( Kullerstensgator är inte att leka med alltså! Kameran krånglade, så jag har inte så många bilder men några lägger jag upp.
På torsdag (kväll?) kommer Mia och gänget ner. De ska sova hos Rolle, tur att han skaffat stort hus. :) På fredag blir det Skansen först och middag sen. Om inte vi lyckas trötta ut dem helt så ska vi till Grönan på lördag. :) Några bra dagar att se fram mot alltså.
Nästa vecka ska vi ta en tripp till Kolmården. Där har vi bokat stuga ett par nätter, och där ska vi även umgås med familjen Höglund. Det är, som Veronica påpekade, 10-års jubileum för oss i år. :) Tio år sen vi träffades på Mallorca. De ni. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0